Kostka edukacyjna z filcu - zwierzęta.

Kamil gra w gry z kolegami (ostatnie Jego dni wolności), to mi nie pozostaje nic innego jak zmagać się dalej z igłą i nitką. 
Filcu jeszcze sporo!
Znalazł się oczywiście i pingwin (no bo wiadomka, Linux rządzi) i forfiter (no wiadomo, dziecko popkultury trza uczyć od młodzieńczych lat), i książe z bajki (no bo to moja filozofia i już i Kwiatu też się w żabach zakocha jak nic. nie ma wyjścia), i wieloryb (bo tak się aktualnie czuję i to zwierze jest bliskie memu sercu, a raczej brzuchalowi i biodrom....), i mysz (nie wiem czemu. Raczej nie ma powiązania z Naszym życiem, ale byłam głodna jak szyłam. Ser mi dobrze wyszedł, to i mysz się doszyło), no i ostatecznie kot (bo moja familia ma już aktualnie 5 kotów i trzeba dziecko z tymi leniwymi, przebiegłymi i futerkowymi zapoznać i czarny kot, bo najstarszym kotem jest kot Klamot i jest nie do głaskania, więc pogłaskać go można li jedynie na tej kostce i nigdzie indziej, bo w swej starczej furii może pogryźć. Powaga)
Kompletnie mi te kształty kostki nie wyszły, ale co tam. Kwiatu nie będzie mi tu w pierwszych latach swojego życia wytykał jaki zły szew i czemu nie maszyną do szycia, tylko ręcznie wieczorem igłą i nitką?!
Chyba..










Udostępnij:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 komentarze: