Do pobrania: Zadania Adwentowe i kartki świąteczne.

Powoli także i my przygotowujemy się do Adwentu i Świąt. Nie chciałam tak szybko. Bo kidy dojdzie już do tych Świąt, będę miała je po dziurki w nosie. Ale. No właśnie, to ALE. Zadania adwentowe, mini prezenciki, które każdego dnia będą czekać na dzieciaki- to wszystko trzeba przygotować dużo wcześniej, przemyśleć, skompletować, ułożyć. To wszystko robi się w listopadzie. Nie uniknę tego. Także osuszyłam głowę ze zbędnych problemów i jedziemy z tym koksem!

Każdego roku tworzymy listę zadań i staramy się sumiennie je wykonywać. Wcześniej każde z Nas (w sensie Ja i mój Mężul) wypisywaliśmy rzeczy/sprawy/zadania, które trzeba było wykonać przez te 24 dni. W tym roku jednak zadania są typowo dostosowane do dzieci. Będziemy z nich w miarę możliwości korzystać wspólnie, jednak większą frajdę będą miały dzieciaki. I dobrze. Już czas ;)

Zrobiłam także kartki świąteczne, które są czarno białe. Tak, tak. Prawdopodobnie do sitodruku, o ile moja Mentorka/Mistrzunio się zgodzi ;)

Zadania Adwentowe: TU
Kartka świąteczna 1: O TU
Kartka świąteczna 2: no, TU
Kartka świąteczna 3: TU TEŻ
Pattern: TUTAJ TEEŻ




Udostępnij:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 komentarze: