Eric Carle "Miś patrzy" + puzzle

Niedawno dostaliśmy (bardziej Młody, ale ja się jaram także) od przyjaciół książkę Eric'a Carle Miś patrzy. Bardzo lubię serię książek, które wychodzą spod ręki Carle. Oprócz nieoczywistej ilustracji jest przede wszystkim interaktywna.
Powstało mnóstwo dodatków do książek Carle (głównie do Bardzo głodna gąsienica i Miś patrzy), jednak znalazłam w czeluściach internetu (jest naprawdę deep) puzzle nawiązujące do książki. 
Wydrukowałam, zalaminowałam, przykleiłam magnesy (dałam ogłoszenie na fejsie i ilość chętnych, którzy chcą pozbyć się swoich magnesów była ogromna) i Kwiatu łączył puzzle.

Puzzle do pobrania:  lapbooksbycarisa












Udostępnij:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny ten miś, też lubimy Carle. Starsza wychowała się na Gąsienicy, Od stóp do głów, Czy chcesz być moim przyjacielem, teraz młodszej chętnie dorzucę misia i... puzzle ;-) Gdzie szukać jeśli można pytać o wskazówkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej. źle napisałam. podpisałam to jako "Źródło", a lepiej chyba będzie jak napiszę "do pobrania". dziękuję za podpowiedź!
    bardzo go lubię za prostotę. jednak jest jedna książką do której mój Pierworodny nie polubił "moja pierwsza książką o liczbach". może jeszcze nie ten etap, nie ten wiek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za puzzle :D
    ja lubię też Erica Carle za technikę ilustracji.

    OdpowiedzUsuń