Zestaw podróżny.

Siedzimy w poczekalni. U lekarza. Obok mnóstwo zabawek "przychodniowych" takich z rodzaju "nie dotykaj, bo bakterie". Albo nie. Siedzimy w biurze projektowym. Wybieramy meble do kuchni. Albo do łazienki. Widzę jak te młode świdrujące oczy patrzą. Na delikatne wazony, na te drogie klamki do drzwi, na ten piekarnik co to nowy i nieśmigany, a można by było nim tak kręcić i kręcić. Podrzucam jakiś długopis. Pytam Panią Architekt, czy mogę pożyczyć kartkę, żeby sobie porysował. Oczywiście zaczyna bazgrać po super dizajnerskim biurku, bo kartka za mała, bo Pani Architekt tylko bloczki do szkiców posiada. Co robić. 
Zrobiłam na potrzeby takich sytuacji, kiedy to nuda przeszywa do szpiku kości, dookoła wszystko tak parszywie delikatne, a dziecko hiperkinetyczne (lubię to określenie. psiapsióła matka mi je sprzedała) trzeba kombinować, jak zająć, żeby zająć na chwilę a dobry kolor drzwi wybrać (boję się wciąż, że za ciemne wybrałam...). 

Zrobiłam komplet zestawów "zajmowacz czasu". Każdy zestaw spakowany jest do teczki typu Ziper z suwakiem (deszcze wytrzyma, wody przetrzyma, przed ślinotokiem niemowlaka ochroni) i podzielony tematycznie. Co jakiś czas wymieniam, żeby się zestawy nie znudziły. 

Czasami udaje się przez chwilę zająć, a czasami nie. Nigdy nie mam gwarancji, czy akurat ten zestaw, który zabrałam ze sobą okaże się na tyle ciekawy, że Młode uciszy się na sekundę. Dlatego biorę kilka do plecaka i trzymam kciuki.

1. Kartki i kredki. 
Podstawa podstaw. Bez tego ani rusz.

2. Doodle.
Fenomen. Wlewasz do długopisu wodę i rysujesz. Po chwili obrazek znika i można rysować od nowa.

3. Ulica i samochody.
Ostatnio też obowiązkowy zestaw. Wydrukowałam kilka lat temu. Pobrałam z jakiegoś bloga. Jestem w trakcie szukania źródła. (edit: urwiskowo)
Wydrukowałam i zalaminowałam.



Po drugiej stronie podkleiłam ulicę kolorowymi tekturami. Też nadają się do rysowania. Uczenia kolorów.

4. Układanka pinezkowa. W sklepie "wszystko za piątaka"


 5. Kolorowanki i książeczki z naklejkami. Must have.



Udostępnij:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz