Recykling: Przytulaki z za ciasnych dresów.

Dobra, no. Wzięło mnie na szycie. Co ja zrobię. Nie cierpię szyć. Serio. Wkurzam się jak mi się zapląta igła z nitką, albo jak zacznie pruć się szew, albo jak wzór wycięty jest krzywy. Klnę w głowie tak, że aż wstyd. Wtedy to olewam i szyję dalej. I wychodzą jakieś krzywulce. Ale testowałam. na Kwiecie i się do nich śmieje jak głupi. Więc chyba polubił.

Uszyte ze starych dresów, co to kiedyś w nie wchodziłam. Do środka, co by grzechotało, wsadziłam opakowanie po Kinder Niespodziance wraz z koralikową zawartością. 











Udostępnij:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 komentarze:

  1. Przy moim ręcznie szytym etui na telefon to Twoje przytulaki to mistrzostwo świata. ;-)

    OdpowiedzUsuń