Motyle. Magnes. Ogólnie wiosna, wiosna, hej!

Wiosna pełną parą, co za tym idzie mnóstwo motyli. Pierworodny ma fazę na motyle i na spacerze biega tylko za nimi. Czasami to spoko sprawa, bo taki motyl wyznacza drogę do domu, a czasem poleci w zupełnie inną stronę.. i wtedy jest kłopot.

Pomyślałam, że w domu też możemy mieć motylarnię. A, co.
Podjęłam kroki pewne, aby magnesy pozyskać napisałam na portalu fejsbukowym, że potrzebuję i kto ma niepotrzebne niechaj z lodówki usuwa i przesyła. Satysfakcjonujący odzew otrzymałam. Magnesy dostałam i teraz mogę ciąć i kleić. 

Motyle pobrałam jak zwykle niepamiętamskąd. Ale ogólnie jak wpisze się w gógle butterfly download, to pojawi się szereg tego typu motyli. Np. o O TU

pobrałam, wydrukowałam, zalaminowałam, pocięłam magnesy, przykleiłam klejem Magic i gotowe! 




Udostępnij:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz