Rozmowy o czasie- podejście pierwsze.

Zrobiłam to.
Pierworodny wiecznie mnie pyta: "a co teraz robimy?", "a kiedy idziemy do Jasia i Agatki?" "A kiedy bajka?". Trzeba było chłopaczynie pomóc w zarządzaniu swoim czasem. Przeszperałam Pinteresta (dziękuję Bogu za pinteresta) i znalazłam najlepsze dla Nas rozwiązanie.
Wiecie, każda godzina jest konsultowania wspólnie z familią. Jest indywidualna i pasuje Nam i być może tylko Nam. Także, proszę się nie sugerować ;)
Zobaczymy, czy zda egzamin. Trzymajta kciuki!



Poniżej przedstawiam Wam pomysły, które udało mi się wyszperać w Internetach w trakcie kiedy próbowałam ugryźć temat czasu :









Udostępnij:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz