Nakarm mnie.

Pomysł nie mój. Jest inspiracją z bloga Raaany Julek! (że też ja wcześniej na to nie wpadłam, no...). 
Kapitalna sprawa. Mówię Wam. Całymi dniami karmimy zwierzaki. W związku z tym, że Dośka zaczyna swoją przygodę z marchewką (ale ten czas szybko leci!), Kwiatu bardzo ochoczo chce karmić Młodą. Żeby zapobiec katastrofie w trakcie jedzenia (Ta rozbryzguje jedzenie na prawo i lewo, Ten też owo jedzenie pomaga rozbryzgiwać) pozwoliłam sobie pomysł skopiować i narysować inne zwierzaki. Co prawda królik mi się powtórzył, ale tylko przez nieuwagę. 
Czadowe! Serio!










Udostępnij:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze: