Namiot z kołdry.

Nadszedł ten czas.
Budowanie bazy, domków i dziupli. Z koców, prześcieradeł, kołdry. Pamiętam ten czas (byłam trochę starsza od Kwiata) i to był mój ulubiony moment, kiedy to przyjeżdżałam do mej Babci i pod stołem w dużym pokoju budowałam sobie dom. Budowałam budę dla psa (psem byłam, oczywiście, ja) i Babcia podawała mi pod stołem obiad, miskę z wodą (serio..) i ja tam sobie wszystko jadłam. Jasna sprawa, że tylko buzią i ewentualnie rękoma (jaki syf musiał tam być pod stołem jak wracałam do domu i ile czasu Babci zajęło sprzątanie?! Klnęłabym pod nosem).

Za stelaż posłużyła nam suszarka na ubrania.

Teraz siedzą sobie we dwójkę. Siostra i Brat. 


Udostępnij:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nas chyba jak był dzieckiem lubił bardzo budować takie namioty z kołdry. Ja mam fajne duże kołdry z https://senpo.pl/koldry i moje dzieci również bardzo lubią bawić się w te rzeczy. Pełno namiotów z kołdry u nas jest w domu.

    OdpowiedzUsuń