Busy Book / Quiet Book : wersja laminowana.

Książką jest formą prezentu. Jednak Kwiatu tak chętnie ją testował, że chyba stworzę kolejną, tylko w wersji chłopięcej ;)

Każda strona ma elementy, które są przyczepione na rzepy. Wszystko schowane w miękkim segregatorze. Użyłam takiego, bo łatwiej jest schować do torebki, wózka, plecaka. Mniej sztywny, bardziej elastyczny. 

Udało mi się zalaminować szafę i wyciąć nożykiem do tapet drzwi. Niestety trochę papier skleił się i trzeba było wnętrze szafy drukować, laminować i przykleić. 


Zegar przyczepiony jest na rzepy po wewnętrznej stronie segregatora, bo prześwituje kształt zebry (nie znalazłam białego zwykłego segregatora), ale potem pomyslałam sobie, że zegar można przecież odczepić i może służyć jako plan dnia, także znalazłam plusy ;)

Zegar ma odczepiane godziny, co by Dziecię mogło przypasować do tarczy zegara. 
 
Klasyk klasyków - zawiązywanie butów ;) Nie mogło tego zabraknąć! 
Każda strona ma na odwrocie zalaminowaną kopertę, która jest przecięta również nożykiem do tapet w miejscu, gdzie koperta zazwyczaj jest otwarta.. Tam można schować nieużywane elementy. 

Poniżej jest kucyk na białym tle. Pisakiem, ale tym takim zwykłym pospolitym, można na zalaminowanej kartce rysować. Potem zmazać wilgotną szmatką i potem znowu rysować, zmazywac i tak bez końca ;) 
Na zdjęciu poniżej widać zalaminowane koperty/kieszonki. Ciężko się wycina i nożyk zostawia ślady na wewnętrznej stronie koperty. Dlatego do zamaskowania niedoskonałości użyłam washi tape.. ale chyba nie powinnam tego zdradzać? :P  
A po prawej gra kółko i krzyżyk w wersji z kucykami. 

 Kwiatu uwielbia tą wersję książki i muszę jak najszybciej pomyśleć o wersji z traktorami, koparkami i innymi autami ;)


Na koniec dodałam ramki na obrazy, czyli zalaminowane zdjęcia. Ze względu na to, że zdjęcia nie są moje tylko moich znajomych nie będę ich tutaj pokazywać ;) Zdjęcia także mocowane są na rzepy i mozna zmieniać ustawienia zdjeć, wybierac nowe itd.



Książka powstała w ramach projektu: Przygody z książką.


Udostępnij:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 komentarze:

  1. Super!! Zrobisz mi też taką? ;-) bardzo mi się podobaja te pomysły na ksiazeczki edukacyjne- ciekawe kto wymyslil je pierwszy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna robota! Wspaniała książeczka :)

    OdpowiedzUsuń