BliskoStwory, Żywioły: Woda

Łapaliśmy resztki słońca. Mieszkanie niedaleko morza pozwala Nam, prawie każdego dnia, na cieszenie się żywiołem jakim jest woda. W związku z tym, że pierwszym tematem drugiej edycji BliskoStworów jest właśnie owa woda, to przedstawiamy Nasze codzienne taplanie się w morzu ;) 








Wiadomo, odrobiliśmy pracę domową i pokolorowaliśmy ryby według instrukcji. Obydwoje byliśmy zadowoleni z efektu! Że też ja zapomniałam o tym patencie z kredkami świecowymi i akwarelami, no! Super sprawa. polecam na większym formacie. Niedługo to zrobimy z Dośką.



Dodatkowo wrzucam jeszcze kilka zdjęć z poprzedniego posta. Kruszenie lodu. No, jak woda to woda, a co ja mogę, że dziewczyny z projektu siedzą w mojej głowie? ;)




Udostępnij:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze:

  1. Woda :) Chciałabym mieszkać blisko morza :) Moje dzieci lubią wodę i dlatego lubią pewnie przesiadywać w wannie :) Z praktycznych pomocy mam filtr prysznicowo kąpielowy z systemem kdf dzięki czemu woda nie przesusza im skóry podczas tych przedłużających się kąþieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow, dzięki za informację. nie wiedziałam, że istnieją takie filtry. ja ograniczyłam posiadówy w wannie właśnie z tego względu, że skóra taka sucha! dzięki wielkie.

    OdpowiedzUsuń